10 juni 2008

Resor för kropp & själ

Resa kan vara väldigt sunt för både kroppen, själen och ditt totala välbefinnande. Själv har jag som mål att besöka en ny plats och kultur minst en gång om året. För mig har mina resor betytt otroligt mycket, det har även varit en resa i mitt inre. Just nu känns det som en hel evighet sedan jag var ute och reste.Jag längtar att få komma iväg igen. Önskar få åka till Jamaica, Cuba och Mexico nästa vinter och samtidigt passa på att lära mig Spanska.

Vill du också ut och resa? Här är några bra länktips.

Temaresor>>

Äventyrsresor>>

Hälsoresor>>

Spa resor>>

Resguiden.se erbjuder dig ett stort urval av dessa. Du har även möjlighet att chatta med andra medlemmar för att få höra deras tips och rekomendationer på resor.

Besök min medlemsida>>

Inga kommentarer: