18 juni 2008

Naturliga oljor för kropp & själ

Regndropps terapi - för kropp & själ.

Idag unnade jag mig 2 timmars behandling av regndroppsterapi - för det var jag värd.

Regndroppsterapi är en form av aromterapi ,då man med hjälp av kraftfulla naturliga oljor, som droppas på fötter och ryggmuskler och sedan masseras in i kroppen, hjälper kroppens förmåga att ta upp syre och näring till cellerna. Lite yrsel och huvudvärk har jag fått stå ut med under eftermiddagen . Detta som biverkning av att kroppen varit i obalans, efter att jag utsatt min kropp med både för lite sömn och för lite näring men för mycket onyttigt under den sista tiden. Nu kommer dessa fantastiska örter att fortsätta verka i min kropp under de närmsta två veckorna.

Fick även med mig hem de tre oljor som jag beställde vid mitt förra besök.
  • Joy - en lyxig exotisk aromolja med en uppiggande och fräsch doft som skapar energi och tillför glädje och harmoni till hjärtat och själen. Vid använding av Joy utstrålar man en förförisk och oemotståndlig doft som inspirerar till romantik. Vid obalans kan Joy kännas uppiggande.
  • Immu Power -är en kraftfullt verkande blanding av terapeutiska aroma oljor som tillför en effektiv och naturlig support för din kropp att motstå förkylningar och andra influensor. Forskningsrapport>>
  • Awaken - är en inspirerande kombination av flera olika aromiska oljblandningar som skapar en inre uppmärksamhet och uppvaknande. Bättre förståelse och självkänsla, första steget att klara framgångsrika och önskvärda förändringar. Denna blanding sägs kunna hjälpa dig uppnå dina högsta potential.

Inga kommentarer: